Sweet Charity – nieś słodką pomoc
CASE-STUDIESCAMPAIGNSMEDIA RELATIONS
12/14/20181 min czytać
Agencja Procontent prowadziła akcje pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” z Fundacją „Porozumienie bez Barier” Jolanty Kwaśniewskiej. Partnerem akcji była marki czekoladowa Chocolate Company.
Pani Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska otworzyła kampanię „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” spotkaniem z uczniami szkoły podstawowej Argonaut, podczas którego opowiadała o idei wolontariatu. Inauguracja kampanii towarzyszy 15-leciu działalności Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”.
Podczas spotkania pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” zaprezentowany został pierwszy czekoladowy produkt międzynarodowej marki Chocolate Company - Hotchocspoon „Sweet Charity”, który ma na celu niesienie pomocy chorym dzieciom w Polsce.
Adres
Al. Jerozolimskie 81
Central Tower, 02-001 Warszawa
Kontakt:
prcn@prcn.pl
+48 501 162 317