Sweet Charity – nieś słodką pomoc

CASE-STUDIESCAMPAIGNSMEDIA RELATIONS

12/14/20181 min czytać

Agencja Procontent prowadziła akcje pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” z Fundacją „Porozumienie bez Barier” Jolanty Kwaśniewskiej. Partnerem akcji była marki czekoladowa Chocolate Company.

Pani Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska otworzyła kampanię „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” spotkaniem z uczniami szkoły podstawowej Argonaut, podczas którego opowiadała o idei wolontariatu. Inauguracja kampanii towarzyszy 15-leciu działalności Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”.

Podczas spotkania pod hasłem „Sweet Charity – nieś słodką pomoc” zaprezentowany został pierwszy czekoladowy produkt międzynarodowej marki Chocolate Company - Hotchocspoon „Sweet Charity”, który ma na celu niesienie pomocy chorym dzieciom w Polsce.