Prostata na Lata
CASE-STUDIESCAMPAIGNSMEDIA RELATIONS
12/14/20181 min czytać
Agencja Procontent w ramach kampanii "Prostata na lata" przeprowadziła szereg działań mających na celu edukację w zakresie konieczności prowadzenia profilaktyki raka prostaty u mężczyzn. Procontent zorganizował obchody Ogólnopolskiego Dnia Świadomości Raka Prostaty. Pozyskał komentarze Prezesa Fundacji „Wygrajmy Zdrowie” oraz Ambasadorów kampanii: Macieja Damięckiego, Artura Boruca, Iwony Guzowskiej i Wojciecha Szaranowicza. W ramach projektu agencja przygotowała m.in. „Dekalog Supertaty - zdrowo i aktywnie nie tylko w Dniu Ojca”. Konferencja inauguracyjna kampanii dla dziennikarzy została zorganizowana w Sejmie RP pod patronatem Pani Marszałek Ewy Kopacz. Procontent nawiązał także współpracę z piłkarzami Ekstraklasy i ściśle powiązał temat profilaktyki raka prostaty ze sportem, by zbudować medialny temat w trakcie Euro2012. Agencja nawiązała również współpracę z redakcjami regionalnymi w celu przygotowania publikacji i konkursów łączących zdrowie i sport.
Na portalu informacyjnym Medonet.pl został przygotowany specjalny serwis poświęcony tematyce raka prostaty i działaniom Kampanii „Prostata na lata”. Agencja nawiązała również stałą współpracę z merytorycznymi ekspertami kampanii:
dr n. med. Iwoną Skoneczną – Klinika Nowotworów Układu Moczowego, Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie w Warszawie
dr n. med. Wojciechem Rogowskim – Kierownik Kliniki Urologii Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Przewodniczący Rady Fundacji „Wygrajmy Zdrowie” im. prof. Grzegorza Madeja
mgr Mariolą Kosowicz – psycholog Kliniczny, psychoterapeuta, Zakład Rehabilitacji Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie
Adres
Al. Jerozolimskie 81
Central Tower, 02-001 Warszawa
Kontakt:
prcn@prcn.pl
+48 501 162 317