PRCN finalistą konkursu PR Daily Nonprofit Communications Awards

8/23/20241 min czytać

PRCN ma przyjemność ogłosić, że został finalistą w kategorii public affairs oraz komunikacja kryzysowa konkursu PR Daily Nonprofit Communications Awards za kampanię „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” oraz „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem”.

Nagrody PR Daily Nonprofit Communications Awards kierują uwagę na znaczącą pracę, którą zespoły i agencje wykonują, aby wspierać, budować świadomość lub zbierać fundusze na ważne cele czy organizacje non-profit. Konkurs to święto pasji, która napędza te organizacje.

Gratulacje dla PRCN! Wasze uznanie jest świadectwem poświęcenia i innowacji, jakie zespół włożył w swoją pracę” - powiedział Brendan Gannon, starszy menedżer ds. marketingu w programach nagród Ragan i PR Daily.

PRCN zostanie uhonorowane wraz z innymi finalistami podczas gali Nonprofit Communications Awards Luncheon, która odbędzie się 27 września w Yale Club w Nowym Jorku. Wydarzenie to będzie inspirującym wydarzeniem branżowym, honorującym najlepsze działania komunikacyjne non-profit. Zapewni uczestnikom możliwość nawiązania kontaktów, świętowania wszystkich udanych działań z minionego roku i nie tylko.

O kampanii „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” wypowiedziała się Iwona Kubicz, Managing director
w PRCN: „w ramach programu Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent” konsekwentnie docieraliśmy
z wypracowanymi rozwiązaniami do kluczowych instytucji zdrowotnych, decydentów, szpitali czy branżowych mediów. Kampania szeroko komunikowała o najpoważniejszych problemach związanych z bezpieczeństwem
w polskim systemie ochrony zdrowia. Wierzymy, że podjęte działania sprawią, że zarówno pracownicy personelu medycznego, jak i pacjenci będą mogli czuć się bezpiecznie”.

Ragan Communications od ponad 50 lat dostarcza zaufane wiadomości, szkolenia i informacje dla wewnętrznych i zewnętrznych komunikatorów oraz kadry kierowniczej poprzez swoje konferencje, webinaria, szkolenia, nagrody, subskrypcje i działy członkowskie. Jej codzienne serwisy informacyjne - PRDaily.com i Ragan.com - są czytane przez ponad 600 000 wewnętrznych i zewnętrznych komunikatorów miesięcznie.