OTTO Work Force Polska

CASE-STUDIESCORPORATE PRMEDIA RELATIONS

10/1/20191 min czytać

Dla OTTO Work Force Polska agencja Procontent prowadzi działania z zakresu PR korporacyjnego oraz komunikację w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada również za komunikację nowych usług świadczonych przez Otto Work Force Polska.

Spółka OTTO Work Force powstała w roku 2000 i z biegiem lat stała się jedną z największych międzynarodowych agencji pośrednictwa pracy w Europie. Od kwietnia 2018 roku OTTO jest częścią globalnej, notowanej na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych grupy Outsourcing Inc. OTTO wierzy w europejski rynek pracy bez granic i stawia na internalizację, innowację i okazywanie szacunku imigrantom zarobkowym. Grupa OTTO posiada sieć biur w Niemczech, Polsce, Bułgarii, Czechach, Mołdawii, Rumunii i Holandii oraz na Węgrzech, Słowacji, Ukrainie, Litwie i Łotwie. Każdego dnia ponad 20 000 pracowników tymczasowych pracuje w Europie za pośrednictwem OTTO. Przewidywany obrót firmy na rok 2018 wyniesie 350 milionów euro.