Matematyka z Mathriders

CASE-STUDIESCAMPAIGNS

1/16/20191 min czytać

Agencja Procontent odpowiada za media relations dla sieci szkół Mathriders. Do zadań agencji należy prowadzenie działań w mediach społecznościowych i organizacja lokalnych wydarzeń dla szkół należących do sieci. Agencja prowadzi również promocję ogólnopolskich wydarzeń takich jak: konkursy matematyczne, matematyczne pokoje zagadek, dni otwarte w placówkach Mathriders i działania w centrach handlowych. Agencja zapewnia także pozycjonowanie ekspertów szkół Mathriders w czasie trwania rekrutacji do szkół

, egzaminów gimnazjalnych, maturalnych oraz olimpiad matematycznych.

Dla Mathriders Procontent opracował ogólnopolskie badanie opinii pt. „Czy Polacy lubią matematykę?”.

Efekty medialne w ciągu roku trwania kampanii:

502 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych, w tym:

  • materiały zrealizowane w TV

  • materiałów zrealizowanych w radiu

  • materiałów zrealizowanych w prasie

  • materiałów zrealizowanych w Internecie i social mediach

AVE 797 153 zł DOTARCIE 2 908 178 osób