Layher

CASE-STUDIESCORPORATE PRMEDIA RELATIONS

12/13/20181 min czytać

Agencja rozpoczęła współpracę od przeprowadzenia audytu wizerunkowego firmy wśród osób związanych z branżą rusztowań oraz dziennikarzy. Na podstawie wyników badania, Procontent opracował strategię komunikacji.

Procontent zrealizował dla spółki Layher działania z zakresu pozycjonowania eksperckiego, komunikacji kryzysowej oraz media relations, których celem był wzrost rozpoznawalności produktów firmy oraz marki Layher na rynku ogólnobudowlanym.

Projekty zrealizowane przez agencję to między innymi:

  • organizacja i koordynacja konkursu „Diamentowe Rusztowanie”, skierowanego do profesjonalistów z branży budowlanej

  • opracowanie „Kodeksu Dobrych Praktyk” czyli dokumentu mówiącego o zasadach bezpiecznej pracy na wysokościach

  • uruchomienie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii „Gmina gotowa na wszystko”, której celem była edukacja samorządowych jednostek gminnych w zakresie planowania skutecznych rozwiązań antykryzysowych

Rezultaty

Efekty osiągnięte w okresie od października 2015 r. do maja 2016 r.:Prawie 500 publikacji w mediach branżowych i ogólnopolskich, co daje łączne dotarcie do blisko 1,5 mln osób oraz AVE prawie 450 000 PLN.