Kampania Edukacyjna Mammodiagnostyka

CASE-STUDIESCAMPAIGNS

12/15/20191 min czytać

Zadaniem agencji było poprowadzenie komunikacji w zakresie promocji innowacyjnej metody badań profilaktycznych w obszarze onkologii. Projekt pt. „Mammodiagnostyka – Najnowsza metoda wczesnej diagnostyki chorób piersi”.

Mammodiagnostyka to innowacyjna i ustandaryzowana metoda przeprowadzania klinicznego badania w kierunku raka piersi.

Badanie wykonują mammodiagności – niewidomi i słabowidzący dyplomowani masażyści i fizjoterapeuci, posiadający odpowiednie predyspozycje i nabyte w ramach kursu kompetencje do przeprowadzania fizykalnych badań w diagnostyce raka piersi. Dzięki rozwiniętemu zmysłowi dotyku są w stanie wykryć już kilkumilimetrowe zmiany.

Projekt stanowi efekt prac B+R, współfinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, zrealizowane przez konsorcjum naukowe w składzie:

· Fundacja Centrum Innowacji i Rozwoju (FCIR) pomysłodawca i lider projektu
· Warszawski Uniwersytet Medyczny – partner strategiczny

Działania podjęte w ramach projektu:

· Konferencja prasowa w Warszawie
· Dni otwarte w gabinetach: Warszawa, Gdańsk
· Współpraca z celebrytami i influencerami
· Komunikacja projektu do mediów
· Współpraca z ekspertami